Garancia

Garancia

A PiCar Kft. által forgalomba hozott valamennyi termék a hatályos jogszabályoknak, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő jótállással (garanciával) rendelkezik. A web-áruházunkban és üzletünkben kapható termékek kizárólag megbízható partnerektől származnak; és mindegyik új, eredeti csomagolásban kerül kiszállításra (kivételt képeznek ez alól a gyártói csomagolással nem rendelkező termékek).

A cégünk által képviselt sportágak jellemzője a sporteszközök és felszerelések átlagon felüli terhelése, így a gyártók és cégünk is mindent megtesz, hogy megelőzze az esetleges meghibásodásokat. Valamennyi nálunk vásárolt termék előkészített, átvizsgált állapotban kerül átadásra / kiszállításra, valamint részletes összeszerelési, kezelési és karbantartási útmutatókkal segítjük a biztonságos üzembe helyezést, használatot és karbantartást. Ezek mellett szervizünk szakemberei személyesen, e-mailen vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül is készséggel állnak rendelkezésre nyitvatartási időben.

Minden nálunk vásárolt termékre érvényes 1 év kellékszavatosság, melynek feltétele a vásárláskor kapott számla / blokk. A kellékszavatosság kizárólag a gyártás során keletkezett hibákra vonatkozik. A 10 000 Ft vételár feletti termékekre kellékszavatosság mellett 1 éven keresztül jótállás is érvényesíthető, melynek feltétele a vásárláskor kapott számla / blokk.A kellékszavatosság jótállás időtartama alatt valamennyi termék esetén a vásárlástól számított 6 hónapon belül a PiCar Kft. vizsgáltatja be a termékeket vásárlói igényre. 6 hónapon túl (kellékszavatosság esetén 6 hónap és 1 év között, jótállás esetén 6 hónap és 2 év között) ez a vásárló feladata. Kivételt képeznek a LIFETIME WARRANTY címkével ellátott termékek, melyekre a gyártó élettartam garanciát vállal a gyártásból eredő meghibásodásokra. Ezen termékek esetében 6 hónap elteltével szintén a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodásnak gyártás során keletkezett hiba az oka.

Jótállási igényének érvényesítéséhez a vásárolt terméket juttassa el a PiCar Kft. által biztosított szakszervizbe. A vásárláskor kapott dokumentumokat hozza magával (blokk, számla), melyek szükségesek a bevizsgálási folyamat megkezdéséhez.

Szerviz: 1071, Budapest  Dembinszky utca 29.
Nyitvatartás: Hétfő - Péntek: 10:00 - 18:00

Amennyiben személyes leadásra nincs lehetősége, az alábbi levelezési címre küldje el a terméket.
Postacím: PiCar Kft. 1121, Budapest Ágnes utca 38/b (Az oda- és visszaszállításról a vásárló gondoskodik.)

A fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyv készül, a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján.

A termék leadását követően a termék bevizsgálásra kerül, melynek időtartama (max.) 5 munkanap. Ezt követően telefonon / e-mail-ben kollégáink tájékoztatják a bevizsgálás eredményéről. A PiCar Kft. által forgalmazott termékek bevizsgálási díja térítésmentes. Amennyiben a termék a gyártás során keletkezett hibából adódóan a jótállás (kellékszavatosság) időtartama alatt hibásodott meg, a fogyasztó elsősorban javítást vagy cserét kérhet, amennyiben a választott igény lehetséges; másodsorban árleszállítást igényelhet.

A jótállás időtartama a szervizben töltött idővel meghosszabbodik, kivéve ha a terméken a szerviz nem talált hibát.

A jótállás nem vonatkozik azokra az esetekre, ha a vásárolt terméket nem rendeltetésének megfelelően használják, nem az összeszerelési útmutató szerint helyezik üzembe, illetve nem a kezelési és karbantartási útmutatóban leírtak szerint tartják karban. Ennek érdekében fenntartjuk a jogot, hogy ellenőrizzük a jótállás feltételeinek teljesülését, és hogy ennek érdekében a szükséges vizsgálatokat elvégezzük.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a kellékszavatosság és a jótállás nem fedezi az alábbi esetekből adódó károkat:

- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a forgalmazó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen     üzembe helyezés az összeszerelési útmutató hibájára vezethető vissza)
 
- ha a javasolt, szükséges átvizsgálásokat igazolt módon nem megfelelő szervizben végeztette el

- ha a meghibásodást rendeltetéstől eltérő használat, a kezelési és karbantartási útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, ütközés, baleset, túlterhelés vagy rongálás okozta

- a termékkel versenyen vettek részt vagy versenyszerűen használták

- nem megfelelő alkatrészeket, tartozékokat, kiegészítő szerelvényeket alkalmaztak és azok meghibásodást okoztak

- nem megfelelő kenőanyagot használt

- a terméket szakszerűtlenül javították

- a meghibásodást szakszerűtlen tárolás, elemi kár, természeti csapás okozta

- a termék gyártási száma nem egyezik meg a jótállási jegyen lévő számmal

- a meghibásodást a karbantartás elmulasztása, vagy nem megfelelő technológiával alkalmazott ápoló anyag használata okozta

- a meghibásodás a vásárlás után, egyéb okból következett be